loading...
دانلود فیلم
niloo بازدید : 3951 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (2)

نلود فیلم Total Recall با لینک مستقیم

تعداد بازدید : 2   دسته بندی : دانلود فیلم , دانلود فیلم خارجی پنجشنبه ,9 آگوست , 2012

دانلود فیلم Total Recall با لینک مستقیم از مجموعه فیلم های علمی تخیلی محصول کمپانی فیلم سازی هالیوود

دانلود فیلم جدید علمی تخیلی Total Recall

دانلود فیلم جدید,فیلم علمی تخیلی Total Recall,دانلود لینک مستقیم فیلم Total Recall

می شود حق بیمه امروز عضو ما و این مزایا را دریافت کنید:

- دانلود مستقیم از سرور ما رعد و برق سریع اختصاص داده شده.
- رمز محافظت شده است فایل های RAR.
- تمامی فیلم ها بر روی پخش کننده های مشترک و رسانه های آزاد در دسترس، قابل پخش هستند.
- فیلم های دی وی دی کامل با کیفیت.
- فیلم در تقاضا، شما قادر خواهید بود به درخواست هر گونه فیلم است.
- انتظار (مانند در نرم افزار و سایت دانلود دیگر) برای دانلود فیلم
- سرعت در حال افزایش مجموعه ای برای رسیدن به 5000 فیلم.
- حق بیمه حساب نرم افزار مورد نیاز است.

فیلم علمی تخیلی Total Recall

فیلم علمی تخیلی Total Recall,والپیپر فیلم, Total Recall


دانلود فیلم Total Recall با لینک مستقیم

داستان فیلم  Total Recall

در سال 2084، داگلاس Quaid (شوارتزنگر) یک کارگر ساختمانی بر روی زمین، که داشتن رویاهای نگران کننده در مورد مریخ و یک زن مرموز وجود دارد. همسرش لری (سنگ) بی اعتنا است، با اشاره به چگونگی زندگی بر روی زمین است کامل نسبت به درگیری های جاری میان جناح های رقیب در مستعمره مریخ، در بخش با توجه به اقدامات انجام شده توسط فرماندار مریخ، Vilos Cohaagen (کاکس)، با شایعاتی که مصنوع بیگانه شده است در معادن در این سیاره قرار گرفته است. با وجود هشدار از همکارانش، بازدیدکننده داشته است Quaid Rekall “، یک شرکت است که با استفاده از ایمپلنت های حافظه را به مشتریان خود، تجارب تعطیلات افسانه. مردد Quaid برای سفر به مریخ از جمله یک سطح کوچک جواهر و سنگهای قیمتی جاسوسی اختیاری است. همانطور که وی در زیر قرار داده شده است اما قبل از تکنسین ها می توانید خاطرات کاشت Quaid، با خشونت واکنش نشان داده و ادعا کرده اند دمیده پوشش خود را. این شرکت او را دوباره-sedates از، پاک کننده ی حافظه خود را از سفر به Rekall، می فرستد و او را به خانه در تاکسی خودکار. بیدار شدن از خواب در خانه، Quaid است به زودی در گوشه و توسط همکاران خود مورد حمله، وادار کردن او را بکشند و آنها را فرار. لری نیز در برابر Quaid می چرخد، با این ادعا که ازدواج خود را جعلی ایجاد شده توسط ایمپلنت های حافظه است. Quaid او را ترک و فرار را به شهر قبل از اراذل و اوباش مسلح می رسند، به رهبری ریشتر (Ironside)، شوهر واقعی لری و تابع Cohaagen است.

Quaid توسط یک مرد ناشناخته است که به او هشدار میدهد که او به دنبال تماس و او را با یک چمدان را ترک می کند. Quaid به گرفتن گام برای رسیدن به اخلال در دستگاه ردیابی که در جمجمه خود را کاشته بود، پناه می برد در یک ساختمان متروکه و بررسی چمدان را که حاوی پول، اسباب بازی، و ویدیو. این ویدیو از خود، ظاهرا به نام “هاوزر” هاوزر توضیح می دهد که او با استفاده از برای Cohaagen کار کند، اما چیزی در مورد مصنوع آموخته است، و تحت پاک کردن حافظه از خود محافظت کند. در این ویدئو دستور Quaid در از بین بردن دستگاه ردیابی، و سپس به خود را به مریخ و ملاقات “Kuato”. Quaid راه خود را به مریخ می کند و به دنبال سرنخ توسط هاوزر به یک نوار را در Venusville، مستعمره منطقه نور قرمز جمعیت تعدادی از افرادی که به علت جهش به فقرا محافظ از اشعه. وجود دارد، او در دیدار ملینا (Ticotin)، زن از رویاهای خود را و عاشق سابق هاوزر است. او به چیزی برای انجام این کار با او سر باز زد، و اعتقاد داشتند که Quaid هنوز برای Cohaagen کار.

بازگشت به هتل خود، Quaid مواجه لری و از دکتر Edgemar رئیس جمهور Rekall،. Edgemar اصرار دارد Quaid زندگی خاطرات کاشته شده، ارائه می دهد و یک قرص که او را از خواب بیدار Quaid. Quaid است که قرص را مصرف وقتی که می بیند Edgemar عرق کردن در ترس، و او را بکشد به جای. نیروهای ریشتر ضبط Quaid، اما ملینا می رسد و او را نجات با Quaid قتل لری در این فرآیند است. مسابقه دو به نوار Venusville، و با بنی، راننده تاکسی، به تونلها پنهان شده در پشت نوار فرار. قادر به پیدا کردن Quaid، Cohaagen جدا و خاموش تهویه به Venusville، به آرامی خفه شهروندان خود است. Quaid، ملینا، و بنی به پایگاه مقاومت صورت گرفته است، و Quaid به Kuato، انسان نما به تغییر شکل توامان به معده برادرش معرفی شده است. Kuato ذهن Quaid را می خواند و می آموزد که مصنوع است راکتور که پس از فعال، ایجاد فضای تنفس برای مریخ است. ناگهان نیروهای Cohaagen پشت سر هم، وجود دارد که از بنی منجر، و کشتن بسیاری از مقاومت، از جمله Kuato Kuato، در کلمات نهایی خود را، دستور Quaid شروع به راکتور.

Quaid و ملینا به Cohaagen گرفته شده است. Cohaagen نشان می دهد آنها را یکی دیگر از ویدئو هاوزر، که نشان می دهد شخصیت Quaid خدعه ای برای نفوذ به جهش و منجر Cohaagen به Kuato بود، در نتیجه پاک کردن مقاومت است. حافظه Cohaagen سفارشات هاوزر در Quaid و ملینا دوباره کاشته می شود برنامه ریزی شده به بنده هاوزر، اما Quaid و فرار ملینا، راه خود را به معادن که در آن راکتور بیگانه واقع شده است. کار می کنند راه خود را به اتاق کنترل راکتور، قتل بنی، ریشتر، و بقیه از مردان خود را در طول مسیر است. Cohaagen آنها را در مقابل در اتاق کنترل، و اصرار دارد که روشن مصنوع آنها را بکشند. Quaid تلاش می کند به دور از یک بمب Cohaagen کاشته است، و به طور تصادفی پف کردن یکی از دیوارهای اتاق کنترل و افشای آنها را به خلاء اتمسفر مریخ است. Cohaagen از جیبش در آورد و از خفگی و رفع فشار می میرد. Quaid و ملینا نیز از جیبش در آورد، اما نه قبل از شروع راکتور. همان طور که پیش بینی Kuato، راکتور ستون عظیمی از هوا که سطح مریخ را پوشش می دهد، منتشر Quaid و ملینا صرفه جویی در زمان، و با ترکیدن پنجره Venusville، صرفه جویی در جمعیت آن است. به عنوان انسان بر روی سطح این سیاره را در فضای جدید خود را راه رفتن، Quaid طول می کشد یک لحظه به جای تعجب اگر او هنوز زنده است حافظه را قبل از تبدیل به بوسه ملینا.

بازیگران فیلم Total Recall

دانلود فیلم خارجی علمی تخیلی Total Recall

دانلود فیلم ,فیلم خارجی, علمی تخیلی Total Recall

 

آرنولد شوارتزنگر به عنوان داگ Quaid، یک کارگر ساختمانی که در می یابد که او در واقع یک عامل مخفی که قبلا به نام هاوزر، و سفر به مریخ برای کشف هویت واقعی خود را و به همین دلیل حافظه خود را پاک بود.
راشل Ticotin به عنوان ملینا، زن سبزه زیبا دیده می شود به عنوان شریک در برنامه Rekall حافظه Quaid که معلوم می شود مقاومت در برابر جنگنده به دنبال سرنگونی Cohaagen.
شارون استون به عنوان لری Quaid، Quaid ظاهرا همسر دوست داشتنی است که بعد از آن نیز نشان داد که به یک عامل ارسال شده توسط Cohaagen برای نظارت بر Quaid. او همسر ریشتر است.
کاکس Ronny به عنوان Vilos Cohaagen، فرماندار فاسد و ظالم از مستعمره مریخ و دوست هاوزر که در هیچ چیزی در معدن از سنگ turbinium که مکان های افراد بی گناه در معرض خطر متوقف می شود. Cohaagen در خدمت به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم است.
مایکل Ironside به عنوان ریشتر، ستوان ارشد Cohaagen. او سلطه گر است، سادیستی، و به نفرت seething برای Quaid ناشی از کینه علیه Quaid خواب با لری مخفی. او خستگی ناپذیر تلاش می کند برای کشتن چندین بار Quaid، هجوم به سفارشات Cohaagen را به او زنده است.
مل جانسون، جونیور به عنوان بنی، یک راننده تاکسی و جهش در مستعمره مریخ befriends و بعد از خیانت Quaid و جهش به Cohaagen می.
مارشال بل به عنوان جورج و به عنوان صدای Kuato. جورج عضو مقاومت برادرش Kuato شده، رهبر مقاومت متصل به شکم خود را که دارای می باشد. Kuato کمک می کند تا Quaid باز کردن رمز و راز به گذشته خود و رمز و راز از یک راکتور ساخته شده توسط یک تمدن کهن مریخ است. Kuato ظاهرا دارای قدرت نهان است.
Brocksmith روی به عنوان، دکتر Edgemar، یکی از توسعه دهندگان از Rekall که همچنین به عنوان سخنگوی آن خدمت می کند. Quaid او اجرا با یک هفت تیر پس از کشف او در لیگ با Cohaagen است.
ری بیکر عنوان باب McClane، و مدیر Rekall، عامل فروش که Quaid را متقاعد به خرید “نفس سفر” ایمپلنت حافظه.
قهرمان مایکل را به عنوان زمام، acerbic ریشتر مرد دست راست.
Dunsmore رزماری به عنوان دکتر رناتا آرامش، برنامه نویس حافظه سرب در Rekall که آغاز Quaid حافظه روش ایمپلنت است که فوران خود را در آزمایشگاه باعث.
Costanzo هری، workmate Quaid که نازل شده است به یک عامل ارسال شده توسط Cohaagen برای نظارت بر Quaid بر روی زمین و بعد از گردن او جامعی Quaid هنگامی که او و سرسپردگان او سعی کردند او را دستگیری رابرت.
Alaimo مارک به عنوان اورت، کاپیتان نیروی امنیتی مستعمره مریخ. او خود را همراه با ریشتر. سفارشات اورت مردان خود را به بازداشت Quaid مبدل به دستور ریشتر، اما فرار Quaid.
دین نوریس به عنوان تونی، جهش بی ریخت که می دانستند بر روی مریخ به عنوان هاوزر Quaid، و دوست او.
Naff Lycia به عنوان مری، عنوان فاحشه سه سینه به طور گسترده ای شناخته شده

Related posts:

  1. دانلود فیلم جدید Underworld Awakening (6.5)
  2. دانلود فیلم Sucker Punch همراه با سناریو (5.5)
برچسب ها نلود فیلم Total Recall با لینک مستقیم تعداد بازدید : 2 دسته بندی : دانلود فیلم , دانلود فیلم خارجی پنجشنبه , 9 آگوست , 2012 دانلود فیلم Total Recall با لینک مستقیم از مجموعه فیلم های علمی تخیلی محصول کمپانی فیلم سازی هالیوود دانلود فیلم جدید علمی تخیلی Total Recall دانلود فیلم جدید , فیلم علمی تخیلی Total Recall , دانلود لینک مستقیم فیلم Total Recall می شود حق بیمه امروز عضو ما و این مزایا را دریافت کنید: - دانلود مستقیم از سرور ما رعد و برق سریع اختصاص داده شده. - رمز محافظت شده است فایل های RAR. - تمامی فیلم ها بر روی پخش کننده های مشترک و رسانه های آزاد در دسترس، قابل پخش هستند. - فیلم های دی وی دی کامل با کیفیت. - فیلم در تقاضا، شما قادر خواهید بود به درخواست هر گونه فیلم است. - انتظار (مانند در نرم افزار و سایت دانلود دیگر) برای دانلود فیلم - سرعت در حال افزایش مجموعه ای برای رسیدن به 5000 فیلم. - حق بیمه حساب نرم افزار مورد نیاز است. فیلم علمی تخیلی Total Recall فیلم علمی تخیلی Total Recall , والپیپر فیلم , Total Recall دانلود فیلم Total Recall با لینک مستقیم داستان فیلم Total Recall در سال 2084، داگلاس Quaid (شوارتزنگر) یک کارگر ساختمانی بر روی زمین، که داشتن رویاهای نگران کننده در مورد مریخ و یک زن مرموز وجود دارد. همسرش لری (سنگ) بی اعتنا است، با اشاره به چگونگی زندگی بر روی زمین است کامل نسبت به درگیری های جاری میان جناح های رقیب در مستعمره مریخ، در بخش با توجه به اقدامات انجام شده توسط فرماندار مریخ، Vilos Cohaagen (کاکس)، با شایعاتی که مصنوع بیگانه شده است در معادن در این سیاره قرار گرفته است. با وجود هشدار از همکارانش، بازدیدکننده داشته است Quaid Rekall “، یک شرکت است که با استفاده از ایمپلنت های حافظه را به مشتریان خود، تجارب تعطیلات افسانه. مردد Quaid برای سفر به مریخ از جمله یک سطح کوچک جواهر و سنگهای قیمتی جاسوسی اختیاری است. همانطور که وی در زیر قرار داده شده است اما قبل از تکنسین ها می توانید خاطرات کاشت Quaid، با خشونت واکنش نشان داده و ادعا کرده اند دمیده پوشش خود را. این شرکت او را دوباره-sedates از، پاک کننده ی حافظه خود را از سفر به Rekall، می فرستد و او را به خانه در تاکسی خودکار. بیدار شدن از خواب در خانه، Quaid است به زودی در گوشه و توسط همکاران خود مورد حمله، وادار کردن او را بکشند و آنها را فرار. لری نیز در برابر Quaid می چرخد، با این ادعا که ازدواج خود را جعلی ایجاد شده توسط ایمپلنت های حافظه است. Quaid او را ترک و فرار را به شهر قبل از اراذل و اوباش مسلح می رسند، به رهبری ریشتر (Ironside)، شوهر واقعی لری و تابع Cohaagen است. Quaid توسط یک مرد ناشناخته است که به او هشدار میدهد که او به دنبال تماس و او را با یک چمدان را ترک می کند. Quaid به گرفتن گام برای رسیدن به اخلال در دستگاه ردیابی که در جمجمه خود را کاشته بود، پناه می برد در یک ساختمان متروکه و بررسی چمدان را که حاوی پول، اسباب بازی، و ویدیو. این ویدیو از خود، ظاهرا به نام “هاوزر” هاوزر توضیح می دهد که او با استفاده از برای Cohaagen کار کند، اما چیزی در مورد مصنوع آموخته است، و تحت پاک کردن حافظه از خود محافظت کند. در این ویدئو دستور Quaid در از بین بردن دستگاه ردیابی، و سپس به خود را به مریخ و ملاقات “Kuato”. Quaid راه خود را به مریخ می کند و به دنبال سرنخ توسط هاوزر به یک نوار را در Venusville، مستعمره منطقه نور قر ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید

این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 589
  • بازدید ماه : 589
  • بازدید سال : 12,650
  • بازدید کلی : 386,110